Reklamacje i zwroty

Reklamacja

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa do reklamacji lub gwarancji, jeżeli zostanie ona udzielona i potwierdzona dokumentem gwarancyjnym.

Reklamację rozpatrujemy w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania, przy czym reklamacja musi zawierać sprecyzowanie roszczenie. (naprawa zakupionego towaru, wymiana na nowy, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).

Towar reklamowany musi być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

Zwrot

[BANER-WZ]

Możesz zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • do zwracanego produktu dołączony jest paragon i wypełniony formularz doręczony wraz z przesyłką.

W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

W przypadku całkowitego odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki.

Nie zwracamy poniesionych kosztów przesyłek zwrotnych.

Zwrot pieniędzy za zamówienie zwrócimy w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia zwrotu.

Zwracane lub reklamowane towary odeślij do nas kurierem lub Pocztą Polską na adres:

Flawless
ul. Wiertnicza 89,
02-952 Warszawa

Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu !!!

Bezpieczna dostawa

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas: info@flawless.pl

Reklamacje uszkodzonego produktu (wada jawna) mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni kalendarzowych od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana towaru na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu, maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

Formularz reklamacyjny do pobrania: